Meble biurowe

3 powody, dla których powinieneś zaangażować swoich pracowników w decyzje dotyczące wystroju biura

Kiedy szukasz do przeprojektowania swojego biura, istnieje wiele rzeczy, które należy wziąć pod uwagę. Ale jeśli...

5 pułapek w projektowaniu domowego biura, których należy unikać

Kiedy projektujesz domowe biuro, musisz mieć pewność, że tworzysz przestrzeń, w której chcesz pracować i...

Czy biuro przyszłości jest w pełni zdalne?

Elastyczna praca jest coraz bardziej popularna od dłuższego czasu. Coraz więcej osób decyduje się na pracę w...

Chcesz uratować planetę? Pracuj w domu

W dzisiejszych czasach jesteśmy o wiele bardziej świadomi ekologicznie niż kiedyś. To dobra rzecz, ponieważ...

5 powodów, dla których ludzie nie lubią pracy w domu i jak je zmienić

Kiedy rozważasz pomysł pracy w domu, co o tym myślisz? Być może już pracujesz w domu, ale tak czy inaczej...

Jak wygląda dzień pracy, gdy cierpisz na słabe zdrowie psychiczne?

Wszyscy mamy zdrowie psychiczne. To pierwsza rzecz, którą musimy stwierdzić. Istnieje całkowicie błędny tok...

Mamy zdrowie fizyczne i mamy zdrowie psychiczne.

Słyszymy coraz więcej ludzi otwierających się na temat zmagań ze zdrowiem psychicznym, ale jeśli myślisz, że...

Stamp it Out! Na mobbing nie ma miejsca w nowoczesnym biurze

Jeśli myślisz, że zastraszanie jest czymś, co dzieje się tylko w szkole, to niestety jesteś w błędzie. Ogromna...

Wykopać piętno

Kiedy czujesz się trochę chory, a może uszkodziłeś plecy lub uderzyłeś się w głowę, nie masz nic przeciwko...

Czy motywy przewodnie mogą być użytecznym narzędziem dla obszarów kreatywnych?

Jeśli chcesz inspirować do nowych pomysłów i rozwiązywania trudnych problemów, warto wydzielić w firmie...

Jak Twoje biuro może pomóc w walce ze zmianami klimatycznymi?

Jeśli czytasz wiadomości lub oglądasz telewizję, to bez wątpienia ostatnio coraz częściej słyszysz o zmianach...

Jak menedżer może pomóc pracownikom czuć się dobrze w swojej pracy?

Jeśli chcesz, aby Twoi pracownicy lubili swoją pracę, a co za tym idzie, aby jeszcze bardziej zwiększyli swoją...

Czy jesteś pracoholikiem?

Może Ci się wydawać, że bycie "pracoholikiem" jest w gruncie rzeczy dobre. To dowód poświęcenia, troski o...

Dlaczego szkolenie z zakresu ręcznego przemieszczania ciężarów jest tak ważne

Wszyscy przechodzimy regularne szkolenia w ramach naszego doświadczenia zawodowego, a gdy do organizacji dołącza...

Zasady zachowania poufności

W każdym biurze . prawdopodobnie znajduje się wiele informacji, które muszą być przechowywane pod kluczem...

Definitywny przewodnik po różnicach pokoleniowych w miejscu pracy

W każdym dużym środowisku biurowym można spotkać wiele różnych grup wiekowych. To wspaniała cecha: młodsi...

Jaki materiał na krzesło biurowe będzie dla Ciebie najlepszy?

W biurze nie chodzi tylko o to, aby mieć gdzie usiąść - chodzi o to, aby mieć gdzie się wygodnie oprzeć, a...

Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość mebli biurowych

Wszystko ewoluuje wraz z upływem czasu, od jedzenia po napoje, od ubrań po biżuterię, dotyczy to również mebli...

Jak stworzyć fajną i zabawną przestrzeń biurową

Komfort i zadowolenie pracowników to jedna z najważniejszych kwestii, które należy wziąć pod uwagę przy...

Przedyskutujmy... pracę zadaniową!

Wydaje się, że w każdym sezonie możemy mówić o nowym sposobie pracy, nowej praktyce lub technice, która pozwala...

Rozmowy w biurze: Zarządzanie różnymi typami osobowości w biurze

Za jaki typ osobowości siebie uważasz? Czy jesteś spokojny? Zorganizowany? A może jesteś bardziej porywczy? Czy...

Zalety i wady krzeseł biurowych z siatki

Gdy przychodzi czas na myśl o wyposażeniu nowego biura w wysokiej jakości meble biurowe, trzeba podjąć szereg...

Jakie meble wybrać do gabinetu?

W dużym mieszkaniu lub w domu jednorodzinnym z pewnością uda nam się wygospodarować pomieszczenie, w którym...

O nowoczesnych meblach biurowych

Meble biurowe, które kupujemy nie mogą odbiegać swoim charakterem od stylu,w jaki zostało urządzone całe wnętrze...

W biurze nie musi być jedynie służbowo

Jak urządzić wygodny kącik do nauki lub swoje biuro – to dylematy, przed którymi każdego dnia staje wiele...