3 powody, dla których powinieneś zaangażować swoich pracowników w decyzje dotyczące wystroju biura

3 powody, dla których powinieneś zaangażować swoich pracowników w decyzje dotyczące wystroju biura

Kiedy szukasz do przeprojektowania swojego biura, istnieje wiele rzeczy, które należy wziąć pod uwagę. Ale jeśli nie pracujesz w biurze przez cały czas, jak możesz być pewien, że obejmujesz wszystkie podstawy?

Wielu menedżerów zakłada, że wie dokładnie, co należy zrobić w biurze, aby uczynić je bardziej atrakcyjnym i wygodnym. Jednak nie spędzają oni w tej przestrzeni kilku godzin dziennie. Dlatego, choć mogą być w stanie nadać jej odpowiedni wygląd, mogą nie wiedzieć, jak uczynić ją wygodną i superfunkcjonalną. Są to rzeczy, które mogą zrobić tylko ludzie, którzy pracują w tej przestrzeni przez cały czas.

Kiedy zmieniasz wystrój swojego biura, zawsze rozmawiaj z pracownikami, zanim zrobisz cokolwiek. W rzeczywistości zapytaj, czy chcą, aby biuro zmieniło się w pierwszej kolejności! Chociaż możesz natknąć się na kilka murów, po prostu dlatego, że ludzie nie lubią zmian, ogólnie rzecz biorąc, kiedy umieścić w przód zalety, będą widzieć, dlaczego to dobry pomysł.

Więc dlaczego powinieneś zaangażować swoich pracowników w decyzje dotyczące projektu biura?

Pomaga pracownikom poczuć się docenionym i wysłuchanym

Kiedy mówisz swoim pracownikom "zamierzamy uczynić biuro lepszym dla ciebie, czego potrzebujesz?". To pokazuje im, że ci zależy. Oznacza to również, że jesteś chętny, aby usłyszeć, co mają do powiedzenia. Będą czuli się docenieni i będą czuli się wysłuchani. To są główne plusy, jeśli chodzi o szczęśliwych i wydajnych pracowników.

To stworzy lepszą przestrzeń w końcu

Jak już wspomnieliśmy, Twoi pracownicy są tymi, którzy pracują w biurze, więc wiedzą, co należy zmienić. Może chcą nowe meble biurowe i biurka. Być może myślą, że zmiana mebli wokół całkowicie jest dobrym pomysłem. Może być tak, że chcą coś zupełnie innego i tylko czekają, aż poprosisz.

To podniesie morale w ogóle

Morale jest ważne. Powyższe dwa punkty działają w kierunku zwiększenia morale w miejscu pracy, a kiedy to zrobisz, zobaczysz, że wydajność wzrasta, wraz z zyskami w końcu. Sprawdź tę infografikę, aby poznać kilka innych pomysłów na to, jak podnieść morale w swoim środowisku biurowym.

Źródło - https://brendamarreropr.com/how-to-keep-employee-morale-up-during-difficult-times/