Chcesz uratować planetę? Pracuj w domu

Chcesz uratować planetę? Pracuj w domu

W dzisiejszych czasach jesteśmy o wiele bardziej świadomi ekologicznie niż kiedyś. To dobra rzecz, ponieważ wszyscy musimy zrobić co w naszej mocy, aby nasza planeta pozostała w dobrym stanie dla przyszłych pokoleń. Każda mała zmiana, której dokonujemy teraz, przyniesie korzyści nam i dzieciom naszych dzieci w przyszłości.

Istnieje wiele sposobów, aby stać się bardziej świadomym ekologicznie w swoim życiu i w swojej pracy. Wiele biur komercyjnych pracuje nad tym, aby stać się bardziej zrównoważonymi, zmniejszając koszty ogólne, być może szukając instalacji energii słonecznej, a może nawet zwracając uwagę na materiały, z których wykonane są ich meble biurowe - czy wiesz, że niektóre materiały z czasem emitują gazy?

Prawdopodobnie masz już kilka rzeczy w domu w tym względzie, takich jak recykling i nie pozostawiając przedmiotów w stanie gotowości i zużywających zbyt dużo energii, ale czy wiesz, że przez działanie wybrać do pracy w domu, jesteś już robi swój kawałek dla planety?

Praca w domu natychmiast zmniejsza Twój ślad węglowy. Nie dojeżdżasz do pracy, bez względu na odległość, więc od razu dokonujesz poważnych cięć. Korzyść ta wzrasta, im dłużej pracujesz, więc jeśli pracujesz w domu przez dłuższy czas, przynosisz planecie duże korzyści.

Nawet jeśli korzystasz z transportu publicznego, aby dostać się do pracy, jest to oszczędność emisji, a jeśli regularnie prowadzisz samochód, oszczędności będą jeszcze większe.

Otrzymasz kilka punktów karmy!

Kiedy firma prosi swoich pracowników o pracę w domu lub daje im taką możliwość, współczesne biura nie potrzebują tyle prądu i ciepła. Oznacza to, że firma może zmniejszyć swój ślad węglowy w tym samym czasie. Jest mniej komputerów do zasilania, mniejsza szansa na pozostawienie przedmiotów w stanie gotowości i ogólnie korzystniejszy obraz dla planety.

Podczas projektowania swojego biura domowego, należy spojrzeć w kierunku pomysłów na biuro domowe, aby stworzyć przestrzeń, która pomaga być produktywnym, ale jeden, który również utrzymuje oko na środowisko zbyt. Jak o użyciu materiałów nadających się do recyklingu w swoim wystroju? Upewnij się, że wybierasz materiały przyjazne dla środowiska i dodajesz w wielu ukłonach w stronę matki natury w swoim projekcie, aby zwiększyć ogólną wydajność pracy.

Oczywiście, wiele osób musiało pracować w domu w ciągu ostatnich kilku miesięcy z powodu pandemii COVID-19. Sytuacja, w której się obecnie znajdujemy, ma niewiele pozytywów, ale być może środowisko otrzyma zastrzyk energii w wyniku mniejszej liczby osób podróżujących codziennie do i z pracy.