Stamp it Out! Na mobbing nie ma miejsca w nowoczesnym biurze

Stamp it Out! Na mobbing nie ma miejsca w nowoczesnym biurze

Jeśli myślisz, że zastraszanie jest czymś, co dzieje się tylko w szkole, to niestety jesteś w błędzie. Ogromna liczba osób dorosłych doświadcza mobbingu w nowoczesnym miejscu pracy i to musi się skończyć.

Każda firma powinna mieć zero tolerancji Polityka zerowej tolerancji dla mobbingu w miejscu pracy pomoże wyeliminować ten problem, zanim pojawią się jego bardzo negatywne skutki. Na przykład, nie jest niczym niezwykłym, że u osób, które są regularnie zastraszane, pojawiają się problemy ze zdrowiem psychicznym z powodu prześladowania i traktowania, jakiemu są poddawane.

Wiemy, że zdrowie psychiczne w miejscu pracy jest czymś, czego wszyscy musimy być bardziej świadomi, ale kiedy zmagasz się z nadużyciami ze strony kolegi lub kierownika podczas dnia pracy przy biurku, życie może być bardzo negatywne i trudne do opanowania.

Sprawdź tę infografikę, która mówi o mobbingu i molestowaniu w miejscu pracy w nieco bardziej szczegółowy sposób.

Źródło - https://www.citation.co.uk/news/hr-and-employment-law/bullying-and-harassment-in-the-workplace/

Częścią zdrowia i dobrego samopoczucia pracowników jest zapewnienie, że Twoi pracownicy wiedzą, co zrobić, jeśli czują, że są nękani lub molestowani w godzinach pracy, zarówno przy stołach zarządu, jak i poza nimi. W takim przypadku należy wdrożyć politykę, która bardzo jasno określa kroki, jakie należy podjąć i do kogo się zgłosić. Oczywiście należy również przewidzieć alternatywne drogi postępowania, na wypadek, gdyby osoba dopuszczająca się mobbingu była Twoim przełożonym.

Życie z mobbingiem nie jest opcją, nie jest czymś, co powinieneś znosić. Jeśli nawet próbować, to okaże się, że twoje zdrowie psychiczne jest szkodliwe i yore nie będzie bardzo produktywny pracownik na biurku biura projektanta albo.

Więc, co należy zrobić, jeśli czujesz się jak jesteś zastraszany w pracy? Oczywiście, droga do podjęcia różni się w zależności od tego, kto robi zastraszanie i polityki, że konkretne miejsce pracy ma, ale kilka ogólnych kroków można znaleźć poniżej.

  • Nieczekaj z wypowiedzeniem się - Nie siedź tam i nie znoś tego, i upewnij się, że mówisz o tym, co się dzieje. Może to oznaczać wyjaśnienie danej osobie, że nie podoba Ci się sposób, w jaki do Ciebie mówi lub traktuje Ciebie, jeśli czujesz się na siłach, aby to zrobić, lub porozmawiać z kimś bliskim, na przykład kolegą, o tym, co się dzieje. Nie zachowuj tego dla siebie.
  • Udokumentuj jak najwięcej informacji - prowadź dziennik na temat znęcania się i upewnij się, że zanotujesz, jak się czujesz i jak wpływa to na twoją wydajność w pracy. Należy podać jak najwięcej informacji, aby poprzeć swoje twierdzenia i pomóc w wykreśleniu mobbingu ze swojego życia.
  • Skup się na numerze jeden - Kiedy jesteś w domu, zrób sobie przerwę i zadbaj o numer jeden. W tej sytuacji, Twoje zdrowie psychiczne ucierpi, jeśli pozwolisz na nagromadzenie się negatywnych emocji. Skup się więc na rzeczach, które sprawiają Ci przyjemność, spędzaj czas z tymi, których kochasz, upewnij się, że dużo śpisz i stosujesz zdrową dietę. To jest fundament, na którym możesz się rozwijać.
  • Przyjrzyj się zasadom obowiązującym w Twoim miejscu pracy - czy jest tam mobbing w miejscu pracy, do którego możesz się zwrócić po dalsze wskazówki, jeśli traktowanie trwa i nie ustaje po wypowiedzeniu się? Jeśli tak, musisz teraz podjąć odpowiednie kroki. Jeśli nie, musisz od razu przejść do następnego punktu.
  • Porozmawiaj z przełożonym - Teraz musisz zgłosić mobbing swojemu przełożonemu. Jeśli jednak to on jest sprawcą mobbingu, należy zgłosić to innej osobie u władzy. W tym momencie należy przekazać dziennik, który prowadziłeś, a który potwierdza twoje twierdzenia.

Jeśli mimo wszystko nie jesteś zadowolony z wyniku i morale w miejscu pracy nadal wpływa na twoje zdrowie psychiczne, po prostu musisz wykonać ruch i odejść. Tak, masz rację myśląc, że to nie Ty powinieneś być zmuszony do opuszczenia fotela biurowego i przeniesienia się do innej firmy, ale jeśli sprawca mobbingu nadal jest na miejscu i nie robi się nic, aby zmienić jego zachowanie, nie musisz tego znosić i czeka Cię lepsza przyszłość.

Każda firma musi skupić się na zlikwidowaniu mobbingu w miejscu pracy TERAZ!