Mamy zdrowie fizyczne i mamy zdrowie psychiczne.

Mamy zdrowie fizyczne i mamy zdrowie psychiczne.

Słyszymy coraz więcej ludzi otwierających się na temat zmagań ze zdrowiem psychicznym, ale jeśli myślisz, że jesteśmy tam, gdzie powinniśmy być, to się mylisz.

Nadal istnieje ogromne piętno, które otacza zdrowie psychiczne w ogóle i jeśli kiedykolwiek będziemy uczyć się, jak radzić sobie z problemami zdrowia psychicznego w miejscu pracy i poza nim, musimy być otwarci, uczciwi i rozumiejący, jakie są główne warunki i jak to wpływa na osobę. Otwieranie się i mówienie o tym, jak się czujesz, jest koniecznością, a nie opcją!

Widzisz, wszyscy mamy zdrowie psychiczne. Kiedy słyszysz słowo "problem zdrowia psychicznego", łatwo jest założyć, że po prostu wyhodowałeś zdrowie psychiczne lub rozwinąłeś je, ale masz to teraz, każdy ma. Tak jak mamy zdrowie fizyczne, mamy zdrowie psychiczne i różni się ono pod względem pozytywnym, negatywnym lub gdzieś w środku. Może również wahać się drastycznie z dnia na dzień, pozostać taki sam przez długi czas, poruszać się i ogólnie tworzyć chaos w innym spokojnym środowisku.

Sprawdź ten film, który mówi o tym, że wszyscy mamy zdrowie psychiczne.

Kiedy siedzisz przy biurku i zmagasz się z podstawową kwestią zdrowotną, psychiczną lub fizyczną, czy myślisz, że to sprawi, że będziesz produktywnym pracownikiem w tym czasie? Nie. Każdy problem zdrowotny może wpływać na sposób myślenia i odczuwania, co może łatwo spowodować, że będziesz znacznie mniej wydajny niż w przeciwnym razie.

Zdrowie i dobre samopoczucie odgrywają ogromną rolę, jeśli chodzi o harmonię w miejscu pracy i energetykę w zakresie nowych pomysłów. Kiedy jednak chodzi o zdrowie psychiczne, skutki mogą być jeszcze bardziej szkodliwe, ponieważ może to spowodować całkowite wyłączenie się danej osoby.

Nie mamy problemu z mówieniem o naszym zdrowiu fizycznym w ogóle. Jeśli złamiesz nogę, nie masz nic przeciwko temu, aby powiedzieć komuś o tym i jak to się stało, ale jak prawdopodobne jest, abyś mówił o tym, że czujesz się nisko lub czasami czujesz się bezradny i overthink wszystko? Niestety, dla większości osób nie jest to prawdopodobieństwo.

Ale dlaczego tak jest? Spędzamy wiele godzin naszego tygodnia siedząc przy naszych biurowych krzesłach i chociaż problemy ze zdrowiem psychicznym mogą pojawić się poza miejscem pracy, to z pewnością wpływają na czas spędzony w pracy. Bardzo możliwe, że problemem jest również miejsce pracy. Tak więc, podczas gdy problemy ze zdrowiem psychicznym wpływają na całe twoje życie, na pracę wpływają szczególnie.

Nauczenie się, jak promować zdrowie psychiczne i dobre samopoczucie w miejscu pracy jest kluczowe, a możesz to zrobić ucząc się, jak obalić to piętno. Zachęcaj swoich pracowników do rozmowy, stwórz bezpieczne środowisko, które to umożliwi i zrób co możesz, aby ich życie zawodowe było tak wygodne i wspierające, jak to tylko możliwe.

Zbyt łatwo jest ukryć się, kiedy zmagamy się ze swoimi myślami i uczuciami, ale to nigdy nie będzie satysfakcjonujące rozwiązanie. Z biegiem czasu, będzie to po prostu kula śnieżna w coś znacznie bardziej poważnego i to nie tylko wpłynie na czas spędzony wokół nowoczesnych stołów zarządu w pracy, to wpłynie na każdą część swojego życia.

Nie ma porażki w przyznaniu, że twoje zdrowie psychiczne jest trochę na negatywnej stronie teraz, to jest siła, aby dotrzeć i podzielić się swoimi uczuciami, być może prosząc o pomoc. Utrzymywanie wszystkiego w butelce nie pomoże ci i sprawi, że wszystko będzie dziesięć razy gorsze. Jeśli chodzi o twoją sytuację w pracy, będzie ona jeszcze bardziej spotęgowana przez stres w miejscu pracy, a kiedy to wchodzi w rachubę, wszystko jest rzeczywiście bardzo negatywne.

Możemy zrobić więcej i musimy zrobić więcej. Musimy być bardziej świadomi zdrowia psychicznego w miejscu pracy i musimy całkowicie obalić i zniszczyć piętno, które je otacza - zaczynając już dziś!