Trendy Vs Osobowość - co jest ważniejsze?

Trendy Vs Osobowość - co jest ważniejsze?

Jeśli chodzi o projektowanie biura, jak myślisz, co jest ważniejsze - dopasowanie się do trendów w projektowaniu biur czy podążanie za osobowością biura?

Oczywiście, może być trudno określić zbiorową osobowość, gdy masz duże biuro pełne pracowników, ale Twoja firma jako całość ma ogólny klimat. Czy uważasz więc, że powinieneś zaprojektować swoje biuro tak, aby podsumować tę osobowość, czy też wybrać coś bardziej opartego na trendach?

Nie ma reguły, która mówi, że musisz podążać za trendami. To samo dotyczy ubrań - jeśli nie pasują, po prostu się na nie nie decyduje. Ale pierwsze wrażenie naprawdę się liczy. Tak więc, kiedy klient, klient lub potencjalny pracownik wchodzi do Twojego biura, musi mieć właściwe odczucie Twojej firmy. Jeśli zaprojektujesz swoje biuro i mówi o swojej firmie w sposób, który naprawdę nie jest tym, kim jesteś, będą one nic nie brakuje zmieszany.

Kiedy szukasz do przeprojektowania swojego biura to zawsze dobry pomysł, aby skonsultować się z pracownikami. To oni siedzą przy swoich biurkach dzień w dzień, więc wiedzą, co będzie działać, a co nie. Konsultując z nimi duże zmiany, takie jak ta, pokazujesz im również, że zależy Ci na ich opinii i środowisku, które dla nich tworzysz. To sprawi, że poczują się docenieni i podniesie morale w miejscu pracy.

W końcu trendy przychodzą i odchodzą, ale osobowości nie mają tendencji do zmian. Twój biznes i to, o co w nim chodzi, zawsze pozostanie takie samo. Może się trochę zmieniać, ale ogólnie rzecz biorąc, nadal będziesz mieć te same podstawowe wartości. Jednak trendy będą wychodzić z mody, a za nimi pójdzie coś innego. Jeśli pójdziesz na coś szalenie modnego, tak, będzie to wyglądać świetnie na krótką metę, ale co z tym, kiedy nie będzie to już pożądane w świecie mody projektowania biur? Będziesz wyglądać nieaktualne i że będzie odzwierciedlać się na swojej działalności - tych, którzy wiedzą o takich sprawach może założyć, że Twoja firma jest równie przestarzały. To nie jest on wrażenie chcesz umieścić.

Tak więc, patrząc na pomysły projektowania biur, to dobry wybór, aby przejść z tego, co czuje się dobrze dla Ciebie. Nie zakładaj, że musisz podążać za trendami tylko dlatego, że ktoś mówi, że to jest modne. Idź z czymś, co wygląda świetnie, jest wygodne i funkcjonalne, i podsumowuje, co Twoja firma jest o.