Fotel biurowy – jaki materiał jest najlepszy?

Fotel biurowy – jaki materiał jest najlepszy?

Przy wyborze mebli biurowych, które znajdą się w naszym biurze nie możemy zapomnieć o dobraniu komfortowego fotela obrotowego. Powinniśmy pamiętać, że spędzamy w pozycji siedzącej nawet do dziesięciu godzin dziennie.

Taka ilość godzin spędzonych na źle wybranym krześle biurowym będzie miała negatywny wpływ na nasze zdrowia. Do najczęściej spotykanych problemów zdrowotnych należą: żylaki, bóle karku i głowy, bóle kręgosłupa. Ich efektem bardzo często jest spadek koncentracji. Zbyt wiele osób, które kupują fotele biurowe kieruje się ich wyglądem i ceną lub obiema tymi cechami.

Jednak dla nas największe znaczenie powinna być wygoda. Robiąc zakupy mebli biurowych, a szczególnie kupując fotel,powinniśmy kierować się kilkoma szczegółami. Jedną z najważniejszych rzeczy, na które w trakcie zakupów powinniśmy zwrócić uwagę jest materiał, z którego fotel został wykonany. Wybierając krzesło wiele osób zdaje sobie sprawę, że trzeba zwracać uwagę, czy można regulować jego wysokość, czy fotel ma możliwość regulowania kąta nachylenia oparcia, czy wyregulujemy głębokość jego siedziska i podłokietniki.

Interesuje nas kwestia jego amortyzacji. Zapominamy jednak, że materiał także odgrywa ważną rolę. Na jakość materiału z pewnością zwrócimy uwagę, kiedy będziemy pracować latem w gorące dni. Najlepiej sprawdzają się fotele i krzesła biurowe, które zostały pokryte miękkim materiałem. Dzięki niemu nasze ciało może oddychać, nie trzeba chyba więc nikogo przekonywać, że dzięki temu komfort korzystania z pewnością jest zdecydowanie większy.

materiał na fotel biurowy ​Rynek oferuje nam bardzo duży wybór foteli wykończonych skórą naturalną, ekoskórą lub tworzywem imitującym skórę. Te ostatnie fotele są najmniej komfortowe. W czasie godzin pracy rozgrzewają się i przyklejają do ciała. Siedzenie na takim fotelu z pewnością do komfortowych nie należy. Zdecydowanie lepiej sprawdzają się obrotowe fotele, których oparcie pokryte zostało skórą lub siatką. Zwłaszcza te ostatnie są bardzo komfortowe. Siateczka jest elastyczna, dzięki temu dopasowuje się do kształtu ciała użytkownika.